reklama

Ďakujem SME za blog.SME.sk

Nazdávam sa, že koniec kalendárneho roka je vhodná príležitosť na poďakovanie sa SME za možnosť blogovať na blog.SME.sk. Keby ďakovali všetci blogeri, vyznelo by to ako klišé. Ja chcem poďakovať za všetkých, ktorí s tým súhlasia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Možno ma bude niekto upodozrievať z nekalých snáh, ale všetky neúprimné motívy pre podobné konanie odmietam.
 Jednoducho som si spomenul na evanjeliový príbeh o desiatich malomocných, Lk 17, 12–19 [1] a povedal som si, že každé "dobro" by si mal človek vážiť - i vedieť sa zaň poďakovať.
Samozrejme, že blogové projekty nie sú len jednostranná "čistá charita", ale podstatné je, že sú výhodné pre obidve strany - pre blogerov i pre zriaďovateľa blogu.
 Ja cítim potrebu prejaviť svoju vďaku SME, za to, že mi poskytli príležitosť blogovať pod ich záštitou, o to viac, že tak urobili v mojom prípade hneď dvakrát.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Keď ten projekt štartoval a zverejnili výzvu na podávanie žiadostí o umožnenie blogovať na blog.SME.sk, rozhodol som sa, že to tiež skúsim. Jednak som od toho očakával, že sa pritom naučím niečo naviac o práci vo "virtuálnom priestore", a tiež som chcel zverejniť niektoré svoje myšlienky či viac-menej ucelené názory k rôznej problematike. Už na dôchodku, času na realizáciu svojich predsavzatí som mal dosť.
 Ale práve v čase obdržania súhlasu k blogovaniu sa mi zdravotný stav dlhodobejšie zhoršil. Dosť nato, aby som na svoj pôvodný úmysel rezignoval.
 Keď vleklé zdravotné problémy do značnej miery odzneli, opäť som skúsil požiadať o súhlas k blogovaniu. - A dostal som ho aj druhý raz.
 Túto jedinečnú príležitosť - realizovať sa aj takýmto spôsobom - dosť intenzívne využívam od druhej polovice minulého roka. A priznám sa, že v čase bilancovania - koncom minulého roka - ma podobná myšlienka, totiž poďakovať sa za poskytnutú tvorčiu príležitosť, nenapadla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Dnes je to iné.
 Za posledný rok som sa v tomto smere čo-to poučil.
 Predplatil som si ročné "piano" SME za najvýhodnejšiu cenu, o ktorej predpokladám, že je len tzv. "uvádzacia" a že časom zrejme stúpne.
Všimol som si tiež, že publikačný priestor na blog.SME.sk využíva čoraz viac blogerov. V poslednom čase dokonca aj z Českej republiky alebo aj z iných kútov sveta. Venujúc sa rôznym témam, chrlia blogeri do pozornosti čitateľov mnohokrát veľmi podnetné myšlienky.

 Osobne som tomu veľmi rád.
 Keby sa toto všetko nedialo, asi by som sa tak ľahko nedostal napríklad k textom pána Ernesta Ježíka - pod názvom "História atómky A1", ale aj k mnohým iným, ktoré ma naozaj zaujali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 PRETO VÁM, vážení, čo máte blog.SME.sk (aj nás blogerov) na starosti, srdečne

ĎAKUJEM.


 Do nového roka 2018 vám prajem všetko najlepšie.

 To isté prajem aj všetkým kolegom blogerom a diskutérom.

Obrázok blogu

  Pramene:

[1] Uzdravenie desiatich malomocných
http://www.pravoslavnekrestanstvo.sk/citanie-z-evanjelia/uzdravenie-desiatich-malomocnych/


 Do pozornosti stálym čitateľom mojich článkov:

 Vážení priatelia, v poslednej dobe dostávam do svoje e-mailovej schránky cufr@centrum.sk od facebooku zoznamy mien ľudí, ktorí by azda chceli so mnou komunikovať cez facebook. Za všetky ponuky na tento kontakt vám srdečne ďakujem, no (predbežne) zo - subjektívnych dôvodov - nechcem pobývať na facebooku, aj keď ponúka možnosť chatu. Preto každého, kto má záujem o nejaké doplňujúce informácie k mojim myšlienkam, alebo dokonca záujem o nejakú (aj jednorázovú) formu spolupráce so mnou, nateraz odkazujem na uvedený e-mailový kontakt. Dúfam, že vás to neurazí ani neodradí od vašich zámerov v súvislosti so mnou. Ďakujem vám za porozumenie.

František Cudziš

František Cudziš

Bloger 
  • Počet článkov:  372
  •  | 
  • Páči sa:  122x

Nezávislý, realisticky zmýšľajúci "voľnomyšlienkár", s úprimným záujmom o čo najdokonalejšie a najnázornejšie pochopenie (fyzikálneho) usporiadania objektívnej reality (sveta). Vyznávač hesla: Do nového tisícročia s novými myšlienkami!Svojimi myšlienkami nemám zámer nikoho urážať, chcem ho iba donútiť, aby sa nad nimi zamyslel. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu